



Doporučený věk
14—21 let
Tematický okruh
Sociální problematika, Filmy pro vyučující
Téma
Život s jinakostí, handicapem / Zdraví, Doporučené dokumentární filmy
Výukové materiály
materiály označené zámkem vyžadují přihlášení
Otázky a odpovědi
Informační texty
- mentální postižení
- umění a lidé s postižením
- kapela Pertti Kurikka‘s Name Day
Publikace Kdo jiný?
Informační texty
- praktické návody pro zapojení do veřejného dění
- praktické příklady začlenění projektu do výuky
Základy dokumentárního filmu
Informační texty
- orientace v základních teoretických i technických pojmech a aspektech dokumentárního filmu
Jak na reflexi emocí po filmové projekci
Informační texty
- proč je důležité pracovat po projekci s emocemi
- základní metody reflexe
- od reflexe k diskuzi
📢NOVĚ: Učíme s filmem
- tipy a doporučení
- instruktážní videa
- příručky
- výukové plány
Přejít na lekci: