Výukové materiály
materiály označené zámkem vyžadují přihlášení
Jeden svět dětem I
Aktivita / 45 min. / doporučený věk: 8–11
Žáci:
- se seznámí s tím, jak bude probíhat projekce v kině
- se připraví na témata filmů z Projekce č. 1
Jeden svět dětem II
Aktivita / 45 min. / doporučený věk: 11-14 let
Žáci:
- se seznámí s tím, jak bude probíhat projekce v kině
- se připraví na témata filmů z Projekce č. 2
Buď můj hlas
Aktivita / 45 min. / doporučený věk: 16+
Žáci:
- se seznámí s tím, jak bude probíhat projekce v kině
- se připraví na téma filmu Buď můj hlas a podívají se na něj ze svého pohledu
Mé dětství, má země – 20 let v Afghánistánu
Aktivita / 45 min. / doporučený věk: 14+
Žáci:
- se seznámí s tím, jak bude probíhat projekce v kině
- se připraví na téma filmu Mé dětství, má země – 20 let v Afghánistánu a podívají se na něj ze svého pohledu
Zatracená práce
Aktivita / 45 min. / doporučený věk: 16+
Žáci:
- se seznámí s tím, jak bude probíhat projekce v kině
- se připraví na téma filmu Zatracená práce a podívají se na něj ze svého pohledu
Co budeme dělat zítra? + Článek 293
Aktivita / 45 min. / doporučený věk: 16+
Žáci:
- se seznámí s tím, jak bude probíhat projekce v kině
- se připraví na témata filmů Co budeme dělat zítra? a Článek 293 a podívají se na něj ze svého pohledu
Jak na reflexi emocí po filmové projekci
Informační texty
- proč je důležité pracovat po projekci s emocemi
- základní metody reflexe
- od reflexe k diskuzi
Jak ve škole navázat po festivalové projekci?
Informační texty
- jak se žáky mluvit o zhlédnutých filmech po příchodu z kina
- náměty na otázky do diskuze
- proč je důležité pracovat s emocemi, které film v žácích vyvolal
- základní metody reflexe: Jedno slovo, I.N.S.E.R.T., Pětilístek