získat přehled o moderních technologiích – sociálních sítích, aplikacích a online nástrojích – a začít je využívat
znát pravidla bezpečné práce v online prostředí a umět rozpoznat kyberšikanu
znát základy filmové teorie i praktické filmové tvorby
Využíváte-li ve výuce filmy, vaši žáci to jistě oceňují. Nicméně možná je bude ještě více bavit snímky také vytvářet a hledat pro ně publikum. Díky moderním technologiím již nejsou filmovými tvůrci pouze profesionálové, ale může se jimi stát prakticky každý, tedy i vy a vaši žáci. Výsledkem mohou být krátká videa, ale i delší dokumentární filmy. Vzniklé snímky můžete vedle klasických projekcí pro „živé“ publikum prezentovat také na internetu. Že přesně nevíte, jak na to? Koukněte se na nabídku této lekce.
Nová média jsou s největší pravděpodobností oblastí, ve které se vaši žáci denně pohybují a kterou z pozice svého věku přirozeně ovládají. Rozhodnete-li se s nimi držet krok, pak právě pro vás je tato lekce. Je určena pedagogům, kteří již mají s využíváním filmů ve výuce zkušenosti, umí zacházet s technikou a zároveň alespoň na běžné uživatelské úrovni využívají internet. Jestli jste to právě vy, si můžete ověřit v krátkém testu, který naleznete níže.
Tato lekce vznikla v rámci projektu: Příběhy bezpráví – podpora výuky moderních československých dějin s využitím audiovizuálních prostředků a moderních médií. Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/26.0103
K tomuto obsahu nemáte přístup. Jste-li vyučující, přihlaste se ke svému účtu, případně potvrďte ve svém profilu souhlas se smlouvou.
Děkujeme vám všem, kteří prostřednictvím našeho portálu přinášíte do tříd důležitá a mnohdy opomíjená témata. Které lekce jsou mezi TOP10? Jaká témata jsou nejoblíbenější? A co dalšího chystáme? Přečtěte si vše o milionu přehrání v našem článku.